ponedjeljak, 21. travnja 2014.

"Moj kolaž"


"Moj kolaž" III


"Moj kolaž" (kolaži od papira + paste-up tehnika)

Niz ovih radova sastoji se od komadića papira iz bilježnica, udžbenika, knjiga, stripova i slične građe kojom se autor koristio tijekom svojih školskih dana.
Komadići su zalijepljeni običnim ljepilom na podlogu od papira tvoreći mješovit uzorak. Namijenjeni su za postavljanje u urbano tkivo (ulična umjetnost).

Radovi su rezultat suočavanja s utiscima i neugodnostima iz djetinjstva koji čuče u zakutcima, potisnuti, neprepoznati.
Komadići papira iz spomenute građe naslijeđene iz djetinjstva simboli su mjesta (bilježnice i udžbenici - škola, stripovi - ulica i sl.) i sadržaja (razne knjige - interesi i preokupacije) čija je interakcija ponekad bila dobra, ponekad loša, stvarajući razne uspomene, negativne utiske i osjećaje.
Autor ih putem ovakvog rada nastoji prepoznati, prihvatiti, izvući iz mraka jer smatra da je razotkrivanje najbolji način postupanja s nesvjesnim sadržajima prije nego oni postanu potencijalna smetnja u svakodnevnom životu.
Dio tog razotkrivanja je i postavljanje radova na ulicu gdje ih, uz dodan tekstualan opis, svatko može vidjeti, možda i razmisliti o svojim vlastitim sadržajima koji ga prate od djetinjstva.


                                                               "Moj kolaž" V




                                                              "Moj kolaž" I 





                                                            "Moj kolaž" VI



Nema komentara:

Objavi komentar